lørdag 11. desember 2010

11.12.10

Nå har jeg faktisk 16 stemmer på poll'en her, og jeg har bare en ting og si: SKREMMENDE!
jeg skal snart slutte å le / bare le når jeg er alene, og av mine egne dårlige vitser.

Nå sitter jeg hos min kjære farmor.  Vi har spist pannekaker, og verdens beste farmor kake!
Jeg har hatt meg en tur på butikken, hvor jeg lo meg halvt ihjel fordi jeg hadde altfor mye å bære.
Se for dere dette scenarioet:
Vakre og fargerike Ingrid, med lommebok under den ene armen, to store kvikklønsj sjokoladeplater, to stk rundstykk poser, en pepsi max og en pose med sjips. Så kom det store problemet...jeg skulle ha 4 MANDARINER (jeg driter for resten langt i at det faktisk heter klementin, dritet henger faen ikke på greip!)
jeg lo, og jeg lo. og jeg tror han kjekke fallskjermhopperen som satt i kassen lo også! for det ville jeg gjort hvis jeg så en megadust som meg med altfor mye å bære
Jeg har også funnet ut at jeg vil satse stort og bra på snowboard, og med dette søker jeg etter noen som kan stå med meg og pushe meg. Teamwork er strategien til suksess. Jeg har store planer om å ha stor progresjon denne sesongen. Det vil bli en bra sesong, med mye vill shredding.

piss ut! lol og sånn

3 kommentarer:

  1. Jeg kan stå med deg, men jeg kan ikke love deg at det blir så mye pushing ettersom jeg ikke trives så godt i snøen. Tror nok det er du som må pushe meg deg, mi love.
    Kos deg hos din faamoåååhh <3 xoxoxoxoxooxoxoxoxoxox

    SvarSlett
  2. Hihi, du kan få lov til å pushe meg (om jeg får låne snowboard-utstyr av deg da <3 <3 ) PISS UT!

    SvarSlett
  3. OOH! Jeg har lyst til å lære meg snowboard nå. Og henge på voss, sånn at jeg også kan treffe kjekke fallskjermmenn.

    SvarSlett