lørdag 16. oktober 2010

16.10.2010

damar. eg orkasje mer
i dag våknet jeg klokken 13:00, og eg låvar. jeg har ALDRI vær trøttere enn da jeg våknet i dag (okei, kanskje et par ganger men WHATEVS) og var jeg skikkelig forskjølet...så jeg lå i sengen en halvtime til og spilte sudoku på iphonen min. etter et par tappre forsøk på å få ny HS...noe som seff ikke gikk siden jeg har den sykeste HS ever. uansett.jeg orket meg ut av sengen, gikk ned og blablabla kjedelig greier.
etter jeg hadde gjort kjedelig greier sjekker jeg planleggeren min AKA livet mitt. og finner ut at neste uke er pretty much hell. så nå sitter jeg å gjør en av lekser / innleveringer, som tar en evighet! atm lager jeg en oversikt over religionenes dimensjoner. som foreløpig består av 3 sider i word. awsm at jeg i det hele tatt må bruke hånden min siden jeg bare har den sykeste senebetennelsen i mannsminne.

ekko i går var veldig bra. vi vrikket til sweet elektropop, lo-fi-fnk. jeg var nøgd

3 kommentarer:

  1. wow! du blir jo aldri kvitt den mannevonde betennelsen

    SvarSlett
  2. ka faen! det hjelper ikke sove med sokker og sjerf.. du må sove med TERF!! God bedring, og legg ut bildet av deg som liten blomsterpike.

    SvarSlett