onsdag 27. oktober 2010

27.10.10

Hei. jeg har ikke blogget på en stund, så jeg fant ut at det var på tide å gi dere en liten oppdatering.

For det første har jeg fått en forespørsel om å poste et bilde av meg selv som blomsterpike. Håper det svarer til forventningene.




For tiden så lever jeg på nudler, hotdåggisar, kakao og pepsi max. Passer meg egentlig utmerket siden jeg skal dø snart uansett.

Vi hadde forresten elevsamtale i dag, og læreren min sa at han hadde sett at jeg hadde hatt det tøft forrige uke (??) Men livet det gikk jo i bølger det, det måtte man bare leve med. Og hvis jeg hadde en kjæreste eller noe som ikke var så bra akkurat nå, sa han at det kom til å ordne seg. Og det viktigste man hadde i ungdomstiden var venner, som jeg ikke hadde noen liksom. P-lease.


Uansett så har jeg et spm til dere:

Har duer ører? Hvis ja, hvor?

5 kommentarer:

  1. Åh fy faen jeg elsker læreren din! spot on! det finnes kun et svar på det spørsmålet: de har bare ett øre og det er plassert i ræven. Hilsen Helena

    SvarSlett
  2. Under fjærene på stjærten? Høhøh hasje peil. Og hva faen? Hvis Hans Jacob hadde sagt noe sånt til meg hadde jeg nok gått i koma på stedet..
    Men ja, du har det vel tøft med all den tungefylte kjærleiken rundt deg. nam nam

    SvarSlett
  3. På LINA!

    det er bra han legger merke til deg da! også kan du heller bestemme om deg hva du vil gjera!
    hva skal de duene med ører? de har jo laserøyne!

    SvarSlett
  4. Søren. Fant det ikke ut. Google "duer ører" fant ut at en due koster 48 øre liksom.. med frakt.

    Anyway, fint fint bilde av deg!! Haha, ja, ka faen? vi er ikke dine venner liksom.

    SvarSlett
  5. det jo det eg allti har sagt, duar e å blir billi.

    SvarSlett