onsdag 17. november 2010

17.11.10

hallo.
i dag har jeg nesten død. jeg var så sinnsykt ødelagt da jeg stod opp i dag. jeg kokte vann og lagde min sykt gode caffe mocca som jeg helte opp i min NYDELIG lunde-fugl kopp. Hvis noen lurer på hvordan en lunde fuggel ser ut, voilá:

sjempe sjønn.
I tillegg til lundefuggelen, så var det også en regnbåge på. unbreakable-combo. Denne koppen varmet mine søte små hender hele veien til skolen. Da jeg kom på skolen, klar for 2 lette timer med fremføring i EB (entreprenørskap og bedriftsetablering vol.2) viste det seg at vi ikke hadde lærer. Og for meg, som har fri 3 og 4 time HVER FØKKINGS ONSDAG, så det ut til at jeg hadde fri til klokken 12. Det er 4 timer som jeg kunne brukt i min deilige og varme seng det. Ble ikke litt deppa en gang.
Tiden gikk, og plutselig kom storefri. En kompis av meg (ondskapen selv ved navn halvard) syns det var lurt å kaste it-boken min på tastaturet mitt. Det viste seg å ikke være så lurt alikavel, siden knappen fant ut at de skulle flyge til helvette alle veier. Stakkars lille ingrid måtte gå opp til pc-mannen, for så å finne ut at dette kunne fikses ved å punge ut ca 200-400 kr. Ble ikke litt deppa en gang.

Da norsk timen kom satt jeg meg fint ned på plassen min, klæsset opp pc'en og begynte min vanlige søk etter ny og poppiz musikk. Plutselig var det nåkke lurv og leven, og plutselig låg lunde-fuggel koppen min med regnbåge på gulvet, med kakao all over the place. Det viste seg etterpå at min vakre følgelsvenn hadde sagt takk for seg, og var klar til å forlate denne verden. Etter bare 2 bruksdager. Ble ikke litt deppa en gang.

R.I.P

3 kommentarer:

  1. jeg skjønner at du ikke ble lite deppa!
    hardt liv, sier jeg bare. hardt liv.

    men da blir det bedre etterhvert! <3

    SvarSlett
  2. Å nei! jeg fikk tårer i øynene når lundefuglen forlot vår verden <3 RIP my good friend!

    SvarSlett
  3. Åneeeei. Det er så sant. Hardt liv for deg ass. Du får kjøpe deg en ny lundefugl, mens halvard punger ut for tastaturet og kjøper litt sjokolade til deg i samme slengen.

    SvarSlett