torsdag 25. november 2010

25.11.10

yo!
ka faen skjer då homies. jeg har hatt noen særs interessante dager i det siste! jeg må bare minne meg selv på at jeg bør skrive hver dag, ettersom jeg sliter med hukommelsen. black-outs...

På tirsdag ringte det en fyr til meg og sa det var Roger fra Et eller annet teleseskap, jeg ble ganske overrasket og sjokkert, skjønte faen ikkje ka han ville meg så jeg sier så mye som "...javel?", han forsetter med å si "ja, du har vunnet 2. plass i konkurransen du var med på". jaha...HVILKEN konkurranse var det da?! jeg som melder meg på ca 93127439 konkurranser hver dag... "hvilken konkurranse var det da?" spør jeg så uvitende jeg kan.
Plutselig blir det veldig stille...og jeg lurer på hva som har skjedd med Roger fra dette teleselskapet.
Han kvikner igjen, og sier "....det er øyvind." (en kompis av meg)
Fy faen det er det verste jeg har vært med på! Jeg var så flau! Dere har jo hørt på disse radio greiene type "lur en venn?", vel jeg har hørt EN DEL på disse og har alltid tenkt at "ikke faen at jeg skal gå på noe sånt drit, du HØRER jo at det ikke er sant og blablabla"
men neida. uansett så la jeg på...fuck det liksom

Etter den urovekkende telefonsamtalen drog jeg til lina får å roe meg ned litt, vi lagde supre boller med gul i . vi skulle gjøre matte også, men det ble ikke så seriøst som det pleier å være desverre.


Bullar og LÆÆÆÆSK!

I går så var jeg hos mathias sammen med didrik, gitte, maria og meg selv. Vi bakte kake og spiste sjips, sjokolade og popkårn! Vi så på wipeout, heste-terrengløp, og sist men ikke minst The Walking Dead.
Faen det er så jævlig skummelt. Jeg ville mest dø. Alt zombie dritet dreper meg innvendig.

AH! Det hadde jeg helt glemt! Jeg har kjøpt kaffemaskin!

Seeee så fin og liten og sjempe søøøøt. Den har kapsler, så jeg kan lage mocca, kakao, cappuccion, espresso, aroma (type vanlig kaffe) OG latte macchiato. Det sykeste er at den også kan lage kalde iste til meg! herregud det er ein draum av ein kaffemaskin!

2 kommentarer:

  1. ISTE?! Are you kidding me? Det er den mest awesome kaffemaskinen!
    Og jeg og syns det er skummelt. Derfor jeg argumenterer mot den og prøver å få det til å virke usannsynlig!

    SvarSlett
  2. heste-terrengløpet var helt sykt, synd at vi ikke fikk sett mer av det siden alle vendte seg mot meg. walking dead var også bra..

    SvarSlett