mandag 22. november 2010

22.11.10

motherfuckers!

okei , gjett hva jeg gjorde i går kveld da jeg kom hjem fra legevakten (ikke meg, besøkte tias) klokken 11 / halv 12? faen dere vet det sikkert for jeg sa det i går...men LOL, jeg satt for meg selv, alene på rommet ja...og spiste cheeseburgere og drakk cola zero. hardcore. var jævlig godt, samtidig som jeg følte meg EKKEL og sjikkeli feit. mehehe

I dag hadde jeg heldagsprøve i norsk. fant ut at det var jævlig lurt å sitte å ta alle personene sine topptracks på spotify inn på en spilleliste...ble ikke ferdig da men om noen vil check it out så er listen her heldag/lidelse

etter heldagsprøven gikk jeg hjem og spist kjeks. ufo kjeks. de var jæla god. hadde melk inntil også! regne gourmet måltide skal jeg si dere.

Plutselig så sovnet jeg i sengen, med litt deilig andrea bocelli som forsiktig blåste ut av høytalerne på pc'n min.

Så...kommer pappa hjem og sier "ingrid, slutt å kødd deg. du sover ikke med den musikken der på, du kan jo i det minste svarte meg". så åpner jeg øynene ganske fortumlet og sier "ehhhøøøøøøøhhhh" og så går han...

takk og pris tenker jeg og legger meg til rett igjen. MEN så kommer han ned IGJEN og sier at jeg har grist i sengen (jeg spiste kjeks hheehe) og at det smuler. og jeg hørte jo på andrea bocelli mann! ka faen?!

Det verste var at det var ikke noe grunn til å vekke meg! ingen føkkings middag var klar og jeg er fremdeles jævlig sulten!!! KA FAEN! GI MEG NÅKKE BIFF




jeg har gangsperr i lårene etter min høyhelte opplevelse på LØRDAG. miff miff

4 kommentarer:

  1. "andrea bocelli som forsiktig blåste ut av høytalerne på pc'n min"
    hahahhaah

    EG SKA MEKKE BIFF SOM BARE FAAEN EG!!!!

    SvarSlett
  2. Kor faen e biffen min!?
    Og kvifor var han egentlig på legevakten?

    SvarSlett