mandag 8. november 2010

08.11.10

YO! ville egentlig bare si at jeg føler meg sykt fet på dette bildet her
Jeg skal også ha en jævla fremføringen i morgen som skal vare (litt)SUPERLENGE. og som er dønn avgjørende for min muntlig karakter i norsk. eg gledar meg dåeee.
SÅÅÅÅ vil jeg bare si hei til alle min herlig fans der ute! love you all ! Og hvis dere møter meg på gaten eller kjenner meg igjen, ikke vær redd for å komme bort *knis*! Blir bare glad hvis noen av dere sier hei og at dere digger bloggen min og at jeg er super kul og at mitt vakre ansikt er det siste dere tenker på før dere legger dere. hadde vært såååå koselig xoxo

3 kommentarer:

  1. Hahah elsker deg!

    om jeg noen gang treffer deg, skal jeg komme bort å si Hei!
    ELSKET BILDE BTW!! du var dritkul! <33

    SvarSlett
  2. JA herregud, jeg bare elsker deg liksom. føler vi er bestisser uten at vi har møtt hverandre. vi tenker helt likt og er bare skapt for hverandre. Digger deg!
    sjelevenner <3

    SvarSlett
  3. Jeg føler allerede at vi er venner! Helt syykt!!
    BFFS for life, selv om du ikke vet hvem jeg er... K9ZZZZZZZ <3<3<3<3<3<3<3<3<3 Jeg lover å komme bort å si "HEII MANN!!!!!!*med supermørk stemme*" neste gang jeg ser deg. Jeg vil også ha bilde sammen med deg og en autograf :)
    XOXOXOXOXOXOXOX k9zzz k9zzz k9zzzz

    SvarSlett