søndag 21. november 2010

21.11.10

I går var jeg på byn. Mixed feelings der altså. jeg har ikke noe annet å gjøre på så jeg tror jeg bare forteller alt..

meg og lina gikk til bussen, en annen buss enn den alle andre skulle ta, som var pretty much the way to hell for mine søte små føter. jeg, så lur som jeg er, hadde tatt på meg type 15 cm skyhøye heler, og det var ikke akkurat en dans på roser.

På veien til busstoppet traff vi Salbu og Bjørn, de hadde vært på jeg-husker-ikke, og skulle også til byn! Da vi kom på busstoppet , var det ca 10 min til bussen gikk og da kunne vi like gjerne GÅ til nesttun og rekke bybanen. SUPER-LURT!

Da vi kom ned til essoen, forsvant Bjørn...plutselig kom bussen, og gjett hvem vi traff! Det var vår kjære venn Os, med hans strake motsetning Kristoffer! Vi hadde en heller trivelig tur med bybanen, og da vi gikk av bybanen, satt vi å ventet på at lina sin buss skulle komme, for hun skulle hjem til b-boii.

Etter det drog vi på ovenpå, traff igjen gjengen som vi hadde vorset med og mange andre syke mennesker. Maria, de lave horene som danset ekkelt var der og! HAHAHA

Uansett så var vi der, jeg traff naboen min som jeg ikke hadde sett på evigheter, Ingvild og gjengen drog på skybar mens vi fant ut at VI skulle på sjøboden, or so i thought. da vi kom ut sier carro: ingrid, jeg er ikke sikker på om du kommer inn der. ja for nå har det seg slik at sjøboden har litt et 20-års sted og gettn og carro de har sine kontakter!

Meg og Osaren tuslet bort over mot skybar, la meg bare få understreke EN ting, jeg har aldri hatt mer vondt i beina enn jeg hadde den kvelden. Jeg gikk til torgallmeningen og da var det slutt. jeg satt meg ned og prøvde å få tak i folk som kunne hente meg, mens os gikk på reggae-party/milf-hunt.

Typen jeg skulle treffe, så jeg slapp å være alene, hadde bestemt seg for å være hjemme. så da satt jeg meg inn på mæc'en som seg hør og bør en lørdagskveld klokken 2. jeg havnet ved siden av en jæla ålreit gjeng.

Det visste seg at denne venne-gjengen på 3 stk, var egentlig en duo på 2 med en random. Typen i duoen spiste maten til denne random'e damen som satt der. hun spurte om jeg ville ha påmmfri, men jeg takket pent nei.

Plutselig gikk duoen, og meg og denne random'e damen satt igjen. Hun het faen altså, jeg trodde jeg husket det! vi sier Silje. Hun lurte på om jeg var student. Ja klart det sier jeg, hun lurer på hva jeg studerer, jeg sier økonomi, hun spør 'på IB?' jeg svarer så pent som 'ehhhhhhhhhhhh...nei', hun ' på høyskolen?' , JA RIKTIG, det var der jeg gikk.

NAILED IT! Fy faen. sykt fett at jeg ser så gammel ut. OPPSIG.


Sånn føler jeg meg nå. Gammel og sliten.
LUKKE TE PÅ HELDAGSPRØVE I MORGEN INGRID!

3 kommentarer:

  1. uff nei, sugen kveld. men oppsig at de lave horene var der da... Oppsiiigg if u know what i mean... <3

    SvarSlett
  2. for en dust! det var bare sykt unødvendig!

    SvarSlett