onsdag 10. november 2010

09.11.10

jeg fikk streng beskjed om at forrige innlegg var litt for "useriøst", og at, and i qoute, "bloggen din var alvorlig og informativ før du begynte å bruke den til selvpromotering/propaganda."

Sorry du! Men eg bryr meg faen ikkje. Dette e min jævla klage blogg. (Please ikke slutt å les bloggen min, kan sende deg et "utfordrende" bilde av meg selv om du vil, har ikke råd til å miste noen av leserne mine xoxo)

















Lider i matten..måtte vente et år på hjelp.













Tar bilder av meg selv på skole-doen <3
Lagde syrefet program i IT-en. Wihu.
Nå sitter meg og carro å gjør kjempe seriøs matte! Jeg har gjort samme opg 2 ganger. Like spennende å se hvilket svar jeg får hver gang! Feeeeeett

2 kommentarer:

  1. ååh lord, jeg er så glad jeg ikke har matte lenger. men hah! så nettopp pollen! 5 stemmer på ja !! BUURN din jævla hore

    SvarSlett