tirsdag 12. oktober 2010

12.10.2010

Min dag i dag har vært strabsiøs.
vel i dag har vært en ganske spennende dag ! jeg hentet hanne klokken 1 for hun skulle ta tattoo i byn. så vi loket i byen (spiste mat) og så gikk vi på tattoo-stedet. så kjøpte meg ny iPod greie til bilen min som slår seg på automatisk MED bilen OG den slår seg ikke av!!!! herregud jeg var så fornøyd. på tattoveringsstedet så fant vi ut at hun egentlig skulle ha time i morgen men de hadde føkket opp en del drit så ja. jeg hadde kjøpt jelly beans. det var grusomt, holdt på å spy da jeg spiste popcorn med smørsmak. helvette verden var i mot meg. jo så kjøpte jeg også sånne skittles som var sure (de grønne var ikke så gode der), posen med skittles åpnet seg i hettegenser lommenmin. ukult. så gikk vi på jakt etter vårruller. men de solgte bare EN for ca 50 kr. og vi ville jo seff ha mange. så vi måtte kjøpe frozne.
så hentet vi mariaaahaha (som var like deilig og vakker som alltid) på lagunen. vi sjåppe-låppet litt (fanden jeg har kjøpt for mye). kjøpte sånn type børge som bukse har LOL sjekk taggen!! bare min var finere da..seff. åhhh grusomme bikbok. jeg mast lommeboken på bakken da jeg kom ut av prøverommet etter å ha prøvd noe som såg utrolig grusomt på meg. lommeboken åpnet seg SELFØLGELIG, og alle kuponger, kvitteringer og lipsyler falt forsiktig ut i nærleiken. Så plukket jeg tingene opp, sa til meg selv hvor grusomt livet mitt var, og gikk 2 skritt videre før jeg mast den IGJEN!!! helvette fanden og jeg tuller ikke når jeg sier dette, jeg satt meg ned på knær og jeg tror hele butikken fikk med seg hvor mye jeg ville dø akkurat der og da.
BTW. meg og hanne knabbet hver vår plakat i dag, hun Volbeat og The New Wine for meg selv. Vi var storfornøyd og litt skremt etter en badass operasjon.
så kjørte vi hjem. og lagde 16 svære vårruller. vi spiste 7 og en halv. kanskje litt i det meste laget sier du? men neida. tar det igjen når vi skal se på nordlyset i kveld. Maria på den andre siden spiste en hel pizza, 8 kokkosboller TO PAKKER!!! (dette er ikke tull) og sjips og pepsi max.
Når vi åpnet og haddet spist litt av sjipsen fant vi da ut at vi manglet sjokolade. AT VI IKKE HADDE TENKT PÅ DET FØR. herrejesus. så vi må en tur på butikken.

















Meg i min sexye børgebukse.

1 kommentar: