lørdag 30. oktober 2010

30.10.10

I går kveld hadde jeg besøk av en hel skåkk med småunger som lekte seg på kjøkkenet mitt med masse strøssel og konditorfarge. Resultatet var fremragende men dog ikke så velsmakende. Passer meg heller utmerket siden alle vet hvor muffinsene legger seg! Og de er det jaggu vanskelig å bli kvitt.
(Bilder fra denne kvelden vil komme fortløpende)

Jeg er syk og Sleten. Senere skal jeg lage meg selv noe godt til middag. Grove hvitløksbaguetter tror jeg det blir. Med en god BIFF ved siden av selvfølgelig.
Som underholdning satser jeg på å få sett alle x antall sesongene av Nitro Circus, for alle vet at en prektig kvinne tar seg god tid ved matfatet.


BTW! Mamma sa jakken min var kommet i posten i dag!! SUPERSTOKA!

2 kommentarer:

  1. BIFF!! jada, jeg er en hykler.

    SvarSlett
  2. hahaha, tidig whora.

    du trenger jo ikke den jakken, du har jo den nydelig rosae! Altså den blå var veldig fin den og altså :p

    SvarSlett