søndag 31. oktober 2010

31.10.10

hallo-føkking-ween.
gjett hvem eller hva jeg fikk på døren i sted da? jeg vet det faktisk ikke selv, men det var det jævligste jeg har sett. det kan jeg vertfall si.
Uansett. dette skjedde:
Jeg hadde akkurat stått opp fra min søte skjønnhetssøvn på 2 timer, gått opp i stuen og satt meg godt til rette klar for å kose meg med litt entourage. Plutselig ringer det på... jeg banner høyt og lenge for meg selv fordi jeg er den eneste hjemme og må da reise meg fra min hellige firbeinte venn og gå ned. Jeg reiser meg, skriker "KOM INN", men forsetter ned mens jeg lurer på hvem i fåkken det er som ringer på, på denne tiden. Klokken 18:00 en søndagskveld. P-LEASE.
Jævla piss. så står de der drit stygg og sier knask eller knep. jeg ville spy liksom...
de fikk til og med snop! TO !!! TO STK dumle kjærligheter hver. de var fra nyttårsaften i fjor men uansett. så sier hun ene drittungen "bsakflkdsf disse gir jeg til pappa for de liker jeg ikke"
jeg brydde meg faen ikke. lukket døren mens hun sa det, og ønsket at hun brant i helvette i lang tid.

Fant dette bildet tilfeldigvis på face. Kan noen vennligst fortelle meg hvem i FÅKKEN som kler seg ut som en blodig kanin med blod i ansiktet og mötley crue t-shirt?
Hadde vært fint om noen også kunne fortelle meg hva han prøver å være, i tilfelle det jeg sa var en total helbom.
Faen nå ringer det på igjen. Dette gidder jeg faen ikke. PISS ON IT!

2 kommentarer:

  1. i hear ya! halloween skal være en jævla høytid, ikke en plage! ALT VAR BEDRE FØR!
    og hvem i faen er det som kler seg ut som en fuckings mötley crue-kanin?!

    SvarSlett
  2. hELVETTE! jEG og forbanner de ungene! BRENN! meg og mamma krangler over hvem som skal åpne..

    SvarSlett