fredag 29. oktober 2010

29.10.10

yo.i dag har jeg også vært syk. fikk dog besøk av duen og panne. Der ble servert popcorn, sjokolade, saft, kakemenn og gelé. En helaften med andre ord!
Vi så to særs underholdene filmer: Still Crazy og Grind.
you know it!

Der vil bli en ytterst interessant oppdatering i løpet av kvelden.

ANYGAYS! Jeg ønsker meg et Laser Sword, som jeg kan beskytte megselv med når det kommer så kalte bed intruders.

                                                                      Fierce, right?
OG
et løperhjul !! Faen jeg vil ha det. sykt badass.



http://fuldans.se/?v=yihffznfwj
^gitte som vrikker seg til svensk techno.

Jeg savner tiden på festival. take me back.

2 kommentarer:

  1. ja faen, de jævla bed intruderne! jeg trenger også et lasersverd!!!

    SvarSlett
  2. vet ikke hva som er verst, å ha noen som kommer i sengen din eller å ikke ha noen..

    SvarSlett