torsdag 6. januar 2011

06.01.11

Første innlegget i 2011.!!!!

Nyheitar frå 2011.

1. det er IKKE lurt å sovne med klærne på..for da kan du ikke bruke de dagen etter ( I TEORIEN mehehe)

2. jeg har for første gang, siden barneskolen spist SKIVE !! i matpakken altså..KALD skive.*

3. jeg har et nyttårsforsett: spille håndball på ekte igjen

4. jeg er blakk. Ingen penger OG jeg har gjeld. dvs jeg ikke kan gjøre noe som innebærer penger fremover**, bare chille...sårry babes!

5. jeg har et heftig treningsprogram foran meg! å herre jesus. befalsskolen here i come.
TRENINGSPARTNER SØKES!
http://forsvaret.no/utdanning-karriere/soknad-og-opptakskrav/kom-i-form-treningstips/documents/treningsplan.pdf

men HEI! inviterer til batikk-lage kveld! hvis dere vil være med må jeg desverre charge dere med type 50 kr, siden jeg har brukt rundt 600 kr på farge og sånn hvit pulver! heh.

batikk ting er btw sånn som denne mannen har på seg

*jeg spiser egentlig bare ristet eller toastet skive.
** bare for å understreke: ingen ølsmaking, ingen sjinåå, ingen kvelertak konsert, begrenset kjøring

2 kommentarer: