onsdag 19. januar 2011

19.01.11

hei

i dag har jeg stått opp. jeg har våknet hver dag denne uken og ikke skjønt hva godt jeg kommer til å få ut av denne dagen fordi jeg er så inn i pøken sliten. sikkert derfor jeg bare har hatt dritt dager denne uken.

Anyways. bilen min hadde fryst og sånn, så jeg måtte ut og skrape, masse skraping lenge. jeg kom meg heller ikke INN i bilen, så jeg måtte komme meg inn på andre måter:

HELDIGVIS kom læreren 25 min forsent så jeg slapp å få anmerkning og sånne ting. så var det 2 skoletimer med helvette og kjedsomhet, før jeg dro å hentet hanne. vi så noe kjempe spennende da vi skulle betale piggdekkgebyr:
fra nå av skjer alt det jeg gjør med eksplosjoner og branner og farlige ting i bakgrunnen.

da vi kom til byn skulle jeg kjøpe meg en bukse, men den ville ikke ha meg, så da ble det ingen bukse på meg. Så da gikk jeg på mæccen og kjøpte påmmfri og cola zero. Cola zero'en veltet jeg da selvfølgelig i fanget på meg selv:

jeg var ikke nøgd.
i tillegg er jeg nå blakk, igjen. stipendet mitt har ikke kommet enda, og jeg får ikke lønn igjen før i slutten av måneden. wihu. slenger så med et bilde av darth vader (meg med laser sverdet mitt):

1 kommentar:

  1. NÆH!!! Hvorfor har du ikke sagt at du har lasersverd før? Misunnelig!!!
    hihihi, stakar deg! Crappy crappy!

    SvarSlett