onsdag 12. januar 2011

12.01.11

Hallo.
I dag fant jeg noe ytterst sjokkerende i avisen.
Meg og amaroen på dussssssæææn IHHHHIHIHIH

Veldig dårlig kvalitet men hvis dere ser på hvem som deltar er jeg den tredj nederste.
Å herregud så FLAUT! Og i VG dere...herregud jeg er jo duz1 kjendis jeg nå...omg.

Ellers cruiser jeg igjennom livet som vanlig, slenger stygge ord til han som måtte ha kontroll over alt dersom der eksisterer noen med en slik makt, ettersom jeg må være på skolen og ikke på fjellet hvor mine lyster og mitt begjær lengter.
Bare for å understreke så har det ikke vært så mye snø på voss siden mer enn 40 år. Dette kan bekreftes av en svært troverdig kilde. LA MEG DØ.
Jeg skal da også selvfølgelig jobbe både lørdag og søndag, dette dreper meg seriøst. Jeg kan ikke bytte vakt heller ettersom at jeg er TOTAL blakk fremdeles herregud, død og pine.

Slenger også med en liste over ting jeg skal kjøpe meg i nærmeste fremtid:
EDIT:
Dette er det viktigste punktet!!!
- farging av øyenvipper!!
- gopro
- ukulele / makalele
- Den relativt storeboken om radioresepsjonen
- spa behandling til meg selv!
- ulve t-skjorte
- grilldress
- rullesko / løperhjul

EDIT: Er det rart jeg er blakk?

Kjære gud, La noen gode sjeler sette inn på  ett stort beløp/mange små på kontoen min. Amen.

2 kommentarer:

  1. "Den relativt storeboken om radioresepsjonen" - dette burde absolutt være førsteprioritet!!

    SvarSlett
  2. Hallo? Du var i AVISEN, rettere sagt I VG! GAAAAAAAD!

    SvarSlett