fredag 14. januar 2011

14.01.11

I dag er dagen hvor mattetentamen og dens onde krefter slippes løs. Og her sitter jeg og spiser kakemenn jeg lagde forleden, drikker eplejuice og redigerer bilder av meg selv for å se hvordan jeg hadde sett ut som stripper (back-up plan).

Søvn er overvurdert. På de siste oppgavene (som jeg ikke har fått til) har jeg bare skrevet: "DU SER KA D GÅR I"...håper virkelig jeg klarer å se hva det går i, i morgen.
Klarte dog kap test til kap 2 relativt bra uten hjelpemidler.

Here goes kap test til kap 1, klokken er 01:06, jeg har fordøyd en kakemann og drukket litt eplejuice. Sangen som spilles nå er denne , humøret er ok +, jeg er mer konsentrert og skal suse igjennom denne testen bitsjes!

Klokken 01:09: Oppgavene ser relativt vanskelig ut. Vanskeligere enn jeg hadde trodd. Hvordan skal dette gå? Jeg setter i gang med Opg 1.A a)

01:14 - Hjelp. Dette var jeg ikke så god på

01:20 - fant en vittig quote på face: "d høres skamgroovey ut."


01.28 - This looks like my kind of party...





skrevet i natt.

2 kommentarer: