tirsdag 18. januar 2011

første dritt dagen i 2011

yo bitches.
I dag skulle jeg begynne skole dagen klokken 09:55 med 2 timers skolelag håndball trening, som jeg hadde GLEDET meg til. virkelig jeg hadde gledet meg super mye, for da slapp jeg 1 time med norsk.
så kommer jeg på skolen for å plukke opp caroline som da forteller meg at det ikke ER trening.
Dette medførte at jeg da måtte ha djeveltimen. Att på til / Attpåtil hadde vi fått nye plasser, så istedenfor å sitte helt bakerst med vinduet sitter jeg nå på den midterste rekken, helt jævla fremst. FUCK IT!
I timen slo også pc'n seg av grunnet dårlig batteri-levetid, og en lader som knitret, slo gnister og sendt ut litt røyk. Dvs jeg måtte faktisk HØRE, eller prøve å høre på hva læreren hadde å si. jeez jævla kravstor lixm

Etter der igjen, gikk jeg og caroline i kantinen for å drikke vår vanlige kakao/kaffe. Jeg tok frem min mango, men der var ingen kniver i kantinen...what to do?


En venn av meg og hennes "POPULÆRE" venner lo av meg. jeg skrek og sa det var dårlig gjort. de bare lo...

Etterpå fant jeg ut at jeg måtte ta lader- og batteriproblemet i egne hender og besøkte data alex.
han var like sjarmerende som alltid, det var jeg også om noen skulle lure!!
Uansett befalte han meg å ta i mot en lader, som jeg måtte betale for. så der stod jeg, 350 kr fattigere med en lader i hånda. JEG VAR IKKE NØGD!

Uansett så hadde vi det ganske gøy med å få laderen min til å sprake ENDA mer, fire and explotions and such yeahhh


Etter gymmen kom jeg 10 min forseint, fordi jeg  og fikk derfor anmerkning <3 <3 <3 <3<3 jeg begynte diskusjonen med læreren slik "det har ikke noe poeng hva jeg sier for du gir meg jo anmerkning uansett", kanskje ikke et strategisk utsagn men slik gikk det.

hade.

3 kommentarer:

  1. Mitt favoritt moment i videoen er når du prøver å electrocute Hanne (hvis det er hanne?!!?!?!)

    SvarSlett
  2. Min favoritt er at du ikke ser særlig misfornøyd ut etter besøket til data-alex. Du ser mer kåt ut...

    SvarSlett
  3. Min favoritt er at du heter AIRBLASTER på youtube!! og hvem blir ikke opphisset av å besøke datamannen og side-kick damen hans med monobryn?

    SvarSlett