torsdag 3. februar 2011

03.02.11

Yo. På tirsdag var jeg på sesjon, og har blitt tildelt plass i luftforsvaret. Så i juli blir det hardbanka rekruttskole dersom jeg ikke kommer inn på Sjøkrigsskolen. Jeg har også fått de sykeste arm-musklene etter jeg har begynt å ta armhevninger, og funnet ut at når kroppen min er veltrente nok til å klare KS sine krav, vil jeg se heller...mandig og bolete ut. Håper dog at dette ikke er tilfellet og at jeg blir seendes superbabe ut!!

For å belønne meg selv etter min supre innsats på sesjon, gikk jeg og skaffet meg en ukulele. Jeg kan allerede nå spille et fabelaktig utvalg av sanger og synge like fabelaktig med. Maria sin familie er mine vitner i denne saken, de sa jeg hadde "talent".
I morgen har jeg rle (religion,livssyn OG etikk) prøve på drøye 4 kapittler + 2 som vi må ha lest igjennom og ha i bakhodet. Altså 6 kapittler om kristendommen. Gje meg styrke.

utrolig urettferdig at jeg ikke kommer inn på kvarteret. juks og bedrag sier jeg deg. noe drastisk må gjøres, stay updated.

3 kommentarer:

  1. Det stemmer at vi sa du hadde "talent", men etter det tilførte vi også at du ikke hadde talent nok til å gjøre noe annet. No offence

    SvarSlett
  2. No offence nei, non taken sikkert

    SvarSlett