tirsdag 22. februar 2011

22.02.10

I dette innlegget har jeg fått forskjellige horoskoper til å fortelle dere om hvordan jeg er. Alt er sant, så nyt meg.
Jeg har bursdag samme dag som Coco Chanel forresten..


Du er en person som har lett for å love mer enn du kan holde.
Du har mange baller i luften, men du får ikke tak i alle.
Du er omtenksom og har et godt hjertelag.
Du er gavmild og blir godt likt av alle.
Du liker å slappe av, og lar deg ikke stresse av omverdenen.
OBS – Unngå konflikter!



Løver er ideologiske, målbevisste, og har en sterk identitet. Typiske Løver er kjærlig og gavmild, og vanligvis den første til å se det gode i andre. Nøkkelord for Løve personlighet er kjærlig, begavet, trygg og dramatiske. De fleste Løver er gode bidragsytere, så de er i stand til å utmerke seg i mange forskjellige yrker.


Min kjærleiksfremtid i 2k11:
Kjærligheten blir mer fysisk, spontan og lidenskapelig. Du blir mer modig på den måten at du tar lettere initiativ. Som Løve er du alltid dynamisk i dine amorøse erobringer, men nå viser du deg fra en mer aggressiv side. For den single Løven tegner dette bra om du søker deg en kjæreste og livsledsager. På den annen side kan også dette føre til at du starter opp romantiske forhold uten å tenke deg om. Du er impulsiv og vil at ting skal skje her og nå.

SÅNN! nå kjenner deere meg sikkert sykt mye bedre. hade.

4 kommentarer:

  1. Lykke til med å finne din livsledsager.
    Og ja, endelig vet jeg hvem Ingrid Blomsterpike er.

    SvarSlett
  2. Ja. I never really knew you before

    SvarSlett
  3. tidig at jeg også er løve. Morsomt å lese

    SvarSlett
  4. Jeg er vel egentlig mer statisk i mine amorøse erobringer

    SvarSlett