lørdag 26. februar 2011

26.02.11

Hei.
nå sitter 4 fanatøser på togstasjonen i bergen og venter på at de skal få ordnet et strømbrudd mellom trengereid og vaksdal...toget vårt skulle egentlig gå klokken 11:10 -- men har blitt utsatt til 12:10. tsjeeahh...

Jeg har begynt på særemnet mitt, gitte leser en bok, det samme gjør emilia, mens caroline sitter ved min side og hører på Led Zeppelin. Toget er gammelt, uten café men vi har stor plass til både bein og armer.
UTROLIG at jeg faktisk har internett dere. dette var jo gøy! Jeg er ganske sikker på at vi alle er klar for hef10 shreddin' og afterski med mer nå.

I går var vi på Telavåg, på et museum og hørte på hva som hadde skjedd der. Helt forferdelig. Heldig som jeg var fikk jeg sitte i "the bitch seat" hver vei, passelig trangt skal jeg vel påstå at det var. På veien til var jeg lei allerede før vi hadde kommet halvveis. Slitsom dag.

På mandag var jeg ute å stod på longboard for første gang. Det var egentlig ganske skummelt, og jeg var nær ved å tryne skikkelig fælt en gang. Det hadde jeg ikke lyst til fordi jeg hadde ikke noe form for beskyttelse på meg, så da gjorde jeg ikke det. Jeg tror at H og L var relativt imponert ettersom vi stod ned alle etasjene i et parkeringshus og det gikk fort! Jeg må dog øve litt på svingene, fordi det er drit skummelt og jeg får det ikke til sånn fort som man egentlig skal.
http://www.youtube.com/watch?v=3Et81jJk23M
BÆM! TOGET KJØRER!

1 kommentar:

  1. du må lære sånn slide som Benny (fra videoen) kan.
    Kos dere på "ski"...

    SvarSlett