søndag 6. februar 2011

07.02.11

Heisann.
Nå har jeg akkurat levert bilen min til EU-kontroll, og sitter på skolen knappe 2 timer før jeg faktisk begynner denne dagen. Jeg har vondt i halsen, og det sitter en douche foran meg å hører syperhøyt på Daughtry eller noe sånt piss superhøyt på høretelefonene sine. STIKK OG BRENN!

Heldigvis jeg pittelittelitt igjen av min XL PROTEIN bar fra i går, backstreet boys og christina aguilera på ørene.

namnamnam!

Jeg har også valgt bilde til russelappen, er egentlig ganske nøgd.











Nå må jeg nesten begynne å gjøre litt skolearbeid her! Jeg har jo bare ikke en 7 ukers periodeplan jeg skal levere i gymmen i dag, og ihvertfall ikke et særemne jeg skulle ha begynt på FORRIGE uke hahhahaha........

Forresten jeg bestilte TV (trenings veiledningstime) på sats i går, så ba jeg om å få før klokken 10, og hun bare jada det skal gå bra osv, når vil du ha 7 eller 8?
så tenkte jeg "faen er hun helt vill eller? hvem i helvette er på sats klokken 7 om morningen" og så lo jeg litt for meg selv, og sa klokken 8.
Senere den dagen fikk jeg mld fra sats om at de gledet seg til at jeg skulle komme da klokken 8 eller 20:00 ?!?!??!?! herregud. det var jo ikke litt det jeg mente. e d muulig....

men ja. vi snx folkens

1 kommentar:

  1. løgn og bedrageri! du la ut innlegget 06.02.11. så sykt bøsted av din egen blogg.

    SvarSlett