søndag 13. februar 2011

helgen.

Yo bitches. Sitter nå på le train til Geilo, klokken passerer snart 16:30 og jeg havnet nesten i battle med en kis på toget. Foran min familie og hans. Dette var da en voksen mann, som kommer bort til plassen sin, rett etter vi har lagt skibaggen vår opp i hattehyllen og brettet mitt oppå der igjen.
Kisen sier så mye som "det der snøbrettet kan vertfall ikke ligge der." ærlig som jeg er sier "neivel?", så spør han meg "forventer du at jeg skal legge baggen min bak der?" også peker han på en pitteliten plass mellom setene og veggen. Så sier jeg "ehh...*lang pause* jeg vil ikke at brettet mitt skal skli frem og tilbake der bak og få masse riper og sånn" han "Neida men jeg fikser det jeg" jeg mumler et eller annet drit og går å setter meg.
Han bad om å få kless! Ingen tvil. Fant ut at han ikke var verdig ekte flowervalley tryneknusing, dessuten var det litt for lite publikum i tillegg. Er ikke vits i å slite seg ut unødvendig lissom.


dette er det jeg kalle søskenkjærlighet. 3-4 timers tog tur med de to, hver vei.
et bilde sier mer enn 1000 ord.

ellers meget bra. jeg er nøgd. opphovnet kne og litt blåmerker men det er nå sånn!
gleder meg til gym i morgen! for å si det sånn!

xoxo

3 kommentarer:

  1. absolutt unødvendig å denge en fyr uten publikum! du gjorde det rette.

    SvarSlett
  2. Absolutt. med mindre du hadde filmet deg og lagt det på youtube.

    SvarSlett